یکشنبه، 27 آبان 1397 تاریخ آخرین بروزرسانی   1397/08/26 13:11:59 مهمان  
ورود
EN
بازگشت بازگشت

دریافت سه گواهینامه مدیریت کیفیت توسط بیمه‌کوثر

دریافت سه گواهینامه مدیریت کیفیت توسط بیمه‌کوثر



شرکت بیمه‌‌کوثر با تمرکز بر رضایت‌مندی مشتریان موفق به دریافت سه گواهینامه بین‌المللی استاندارد ISO10002، ISO10004 و ISO10015 در حوزه سیستم‌‌های مدیریت کیفیت شد.



به گزارش روابط‌عمومی و اعلام رییس اداره سازماندهی و توسعه مدیریت برنامه­ریزی و پایش عملکرد بیمه‌کوثر؛ این شرکت موفق به دریافت گواهینامه‌های استاندارد بین‌المللی راهنمایی برای رسیدگی به شکایات مشتریان (ISO10002:2014)؛ راهنمایی برای سنجش رضایت مشتریان (ISO10004:2012) و استاندارد بین­‌المللی مدیریت کیفیت آموزش (ISO10015) شد.

مسعود طاهری با بیان اینکه مشتری مهمترین ناظر بر فعالیت‌های شرکت است، گفت:  این شرکت به‌منظور ارتقای سیستم مدیریت کیفیت، اصلاح و بهبود فرایندها و بهبود عملکرد و همچنین تحقق آیین‌نامه شماره "71" مصوب شورای‌عالی بیمه (با موضوع حمایت از حقوق بیمه‌گذاران، بیمه‌شدگان و صاحبان حقوق آن‌ها)؛ اجرای فرایند شناسایی، مستندسازی، پیاده‌سازی و انطباق با الزامات قانونی برای کسب سه استاندارد ایزو در حوزه مدیریت کیفیت را در دستور کار خود قرار داد.  

وی افزود: اخذ این استانداردها مرهون تلاش‌های بی‌شائبه و خالصانه تمامی همکاران در بخش­‌های مختلف شرکت است.  


تاریخ انتشار: یکشنبه، 10 دی 1396 ساعت 13:40:15 تاریخ آخرین ویرایش:یکشنبه، 10 دی 1396 ساعت 13:59:42 توسط:روابط عمومی تعداد بازدید:1259
می پسندم 17
نمی پسندم 18