یکشنبه، 27 آبان 1397 تاریخ آخرین بروزرسانی   1397/08/26 13:11:59 مهمان  
ورود
EN
بازگشت بازگشت

بیمه‌‌کوثر در مسیر رشد و بالندگی

بیمه‌‌کوثر در مسیر رشد و بالندگی



بیمه‌‌کوثر با عملکرد موفق در سال96 پا‌‌به‌‌پای بزرگان صنعت در مسیر رشد و بالندگی گام برداشت و به تعالی می‌‌اندیشد.



به گزارش روابط‌عمومی و اعلام معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه‌کوثر؛ این شرکت در هشت سال سابقه فعالیت خود توانسته روند رو به رشدی را داشته و به‌عنوان جوان‌ترین شرکت بیمه در بین 10شرکت بیمه کشور از لحاظ سهم از بازار باشد.

ابوالفضل آقادادی خاطرنشان‌کرد: طبق آمار اعلامی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال96، نه شرکت بیمه ایران، آسیا، دانا، دی، البرز، پارسیان، پاسارگاد، معلم و کوثر هر یک دارای سهم بالاتر از سه‌درصد و با مجموع 81درصد از حق‌بیمه تولیدی بازار را به خود اختصاص داده‌اند و 19درصد باقی‌مانده بازار بین 20شرکت دیگر توزیع شده است.

وی بیمه‌کوثر را شرکتی استراتژی محور دانست و تصریح‌کرد: با طرح‌ریزی راهبردی صورت گرفته، همه کارکنان مطابق با نقشه راهبرد شرکت، برای تحقق اهداف و برنامه‌ها تلاش می‌کنند و همچنین به‌صورت مستمر، عملکرد مدیریت‌های ستادی و استانی با شاخص‌های کلیدی عملکرد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه‌کوثر با اشاره به اینکه در سال1396 با همت و تلاش مدیریت‌‌های ستادی و استانی و با تغییر رویکرد و هدف‌ اصلاح ترکیب پرتفوی، محدودیت‌هایی در فروش ثالث و سرنشین درنظرگرفته شد، افزود: علی‌رغم کاهش فروش بالغ‌بر 70میلیارد تومانی در رشته ثالث، توانستیم با رشد 11درصدی نسبت‌به مدت مشابه سال قبل بالغ‌بر هزارو123میلیارد تومان حق‌بیمه تولیدی برای شرکت داشته باشیم که بابت میزان فروش یادشده در سال گذشته به میزان 236 میلیارد تومان ذخیره حق‌بیمه منظور شد.

ابوالفضل آقادادی از رشد 350 درصدی سود خالص شرکت در سال96 که عمدتا از درآمد سرمایه‌گذاری‌های شرکت و مبلغی بالغ‌بر 59 میلیارد تومان بوده است، خبر داد و تصریح‌کرد: مجموع خسارت‌های پرداختی شرکت در سال گذشته 765میلیارد تومان، هزینه‌های اداری و عمومی 58 میلیارد تومان و هزینه کارمزد 61 میلیارد تومان بوده است.

وی با بیان اینکه تاکید و توجه به برنامه‌محوری، افزایش کترل‌های داخلی، استقرار اصول حاکمیت شرکتی، وصول مطالبات، توسعه و بهبود زیرساخت‌های فن‌اوری و خدمات الکترونیکی، توسعه و کیفی‌سازی شبکه فروش، چابک‌سازی و سازماندهی ساختار سازمانی، افزایش اختیارات مدیریت‌ها و رتبه‌بندی عملکردی مدیریت‌ها و درجه‌بندی نمایندگان ازجمله اهداف و اقدامات صورت گرفته در سال گذشته بوده است، اظهارکرد: توجه به موضوع ریکاوری، کاهش مدت زمان پاسخگویی به شکایات، توجه و پرداخت خسارت زلزله کرمانشاه، بهبود فرایندها‌ و اخذ گواهینامه‌های مختلف سيستم مديريت كيفيت، رسيدگي به شكايات مشتريان، سنجش رضايت مشتريان، مديريت كيفيت آموزش، اخذ جایزه ملی سرامدان اقتصاد ، حضور در بین صد شرکت برتر ایران و افزایش دوره‌های آموزش تخصصی نیز از دیگر فعالیت‌ها انجام شده در سال96 بوده است.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه‌کوثر درباره اهداف و برنامه‌های سال97 گفت:  افزایش سطح رضایت‌مندی مشتریان، افزايش حق‌بیمه توليدي به حدود هزارو400 ميليارد تومان، استمرار كسب سطح يك توانگري مالي در صنعت بيمه، اصلاح ترکیب پرتفو، افزایش سهم از بازار، سوداوری در فعالیت‌های بیمه‌ای، توانمندسازی نیروی‌انسانی، توسعه کمی و کیفی زیرساخت‌ها و ارتقای جايگاه شركت در بين 100 شركت برتر ایران از اهم اهداف و برنامه‌های شرکت در سال‌جاری است. 


تاریخ انتشار: سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 10:22:01 تاریخ آخرین ویرایش:سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 11:39:27 توسط:روابط عمومی تعداد بازدید:621
می پسندم 19
نمی پسندم 1